Kwaliteit en veiligheid

 

Bij Centrum Prostaatdiagnostiek besteden we continue aandacht aan kwaliteit en veiligheid. Onze protocollen en procedures worden doorlopend geëvalueerd. 


Privacy

Wij zorgen ervoor dat uw persoonsgegevens volgens de wettelijke regels alleen toegankelijk zijn voor de medewerkers die zich bezighouden met uw diagnostisch onderzoek en voor de arts die het onderzoek heeft aangevraagd. Alleen met toestemming van u als cliënt sturen wij de bevindingen van het onderzoek naar een andere arts dan de aanvragende arts. Meer informatie vindt u in ons privacy reglement.


Tevredenheid

Uw mening vinden wij erg belangrijk! Om onze dienstverlening te optimaliseren ontvangt u na het onderzoek een enquête. Hierin kunt u uw mening geven over onze service en kunt u suggesties geven ter verbetering. De uitkomst van de enquête is voor ons zeer waardevol. Met uw input kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening blijven verbeteren. 
 

Klachten

Centrum Prostaatdiagnostiek streeft naar een vriendelijke en persoonlijke benadering en stelt hoge eisen aan de kwaliteit van de dienstverlening. U komt voor, tijdens en na het onderzoek in contact met verschillende medewerkers. Alle medewerkers doen hun best om een positieve bijdrage te leveren aan uw onderzoek bij Centrum Prostaatdiagnostiek. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over Centrum Prostaat. Bent u bijvoorbeeld ontevreden over de manier waarop er met u is omgegaan of vindt u dat wij in onze dienstverlening tekort zijn geschoten, dan kunt u een klacht bij ons indienen. Klachten zijn altijd bespreekbaar en in een goede verstandhouding willen we graag met u tot een oplossing komen. Uw klacht zal uiteraard vertrouwelijk worden behandeld.
 

De klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris van Centrum Prostaatdiagnostiek neemt de klacht in ontvangst, bespreekt deze met u en zal samen met u zoeken naar een oplossing. De klachtenfunctionaris is te bereiken via klachten@centrumprostaatdiagnostiek.nl. Vanzelfsprekend wordt met alle informatie vertrouwelijk omgegaan.
 

De geschillencommissie

Mocht u samen met de klachtenfunctionaris niet tot een bevredigende oplossing komen dan kunt u met de klachtenfunctionaris andere opties bespreken, zoals het indienen van een officiële klacht bij de geschillencommissie. Alle bij de klachtenfunctionaris en de geschillencommissie ingediende klachten worden geregistreerd. Deze klachten worden periodiek voorgelegd aan de directie van Centrum Prostaatdiagnostiek. 

U kunt uw klacht sturen naar:

Centrum Prostaatdiagnostiek
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Nijenburg 150
1081 GG Amsterdam  

Of per e-mail naar: klachten@centrumprostaatdiagnostiek.nl